HOE LANG HEB IK BEDENKTIJD?
U dient uw bestelling binnen max. 14 dagen retour gestuurd te hebben. Breng uw pakket naar een PostNL servicepunt. Op het bonnetje wat u bij het postnl punt krijgt staat uw track&trace code. Bewaar deze goed. Wilt u weten waar het dichtstbijzijnde Postnl servicepunt bij u in de buurt zit. Klik hier en vul uw postcode in.
RUILEN
Zodra uw retour bij ons binnenkomt (wat u kunt checken met de track&trace code op de bon) wordt de juiste bestelling binnen max. 2 werkdagen weer naar u verzonden.
RETOUR STUREN
Wilt u uw geld terug, kunt u dit max. 5 werkdagen na ontvangst van uw retour op uw rekening verwachten, afhankelijk van uw bank. Vergeet uw retourbon niet mee te sturen en hierop duidelijk aan te geven wat er met uw bestelling dient te gebeuren. Geld terug of ruilen. Voor een snellere afhandeling, stuurt u ook (een kopie van) uw factuur mee!
Mocht je een artikel ontvangen wat niet in perfecte staat verkeert, verzien we je graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Dit doen wij, afhankelijk van het artikel in eerste instantie door vervanging van het artikel of door terug betaling van het artikel. Wanneer een artikel buiten u schuld om kapot gaat en het artikel valt nog in de garantie periode, helpen we je graag zo snel mogelijk. Neem dan contact op met onze klantenservice. De garantie geld als het artikel niet defect is gegaan door, onjuist gebruik, slijtage en slecht onderhoud. Wij adviseren de kleding op max. 30 graden omgekeerd te wassen en geen droger te gebruiken. Zo blijven onze logo’s op de kleding het mooist.
Let op. Ruilen is gratis. Retour sturen en geld terug is op eigen kosten.